Nått vitt

Lediga dagar borde man ha oftare. Inte bara innan en tenta, då kan man ju inte njuta av dem på riktigt... Tur att det bara är lite mer än en månad kvar till jullovet!

Jag fattar inget av replikation, transkription, translation, genreglering... you name it. Usch, vit biologi är verkligen inte min grej! Allt är litet, krångligt och larvigt men extreeeeemt viktigt för att man ska överleva. Lägg av liksom...

Tentan kommer gå åt pipsvängen men om jag har tur klarar jag den ändå för läraren har avslöjat att det blir multiple choice-frågor också. Ska snart återgå till att lära mig allt om DnaA, SSB-protein, Shine-Dalgarnosekvenser och annat skoj. Varför började jag inte plugga i tid? Nästa gång ska jag, jag lovar.

Tänkte bara säga att jag vill att det ska bli december NU! Har lyssnat julmusik både idag och igår, och att läsa mammas Amelia Jul känns väldigt lockande. Jag vill shoppa julklappar med Tootiki, baka lussebullar och ha på mig min varma nya Fjällrävenjacka för att det är för kallt med andra jackor. Ge mig december nu, tack!

Kommentarer
Postat av: Frida

multiple choice ar ju grejen liksom,, haha vi har alltid det ;P

Postat av: Tootiki

Jag gillar också december, men saffranet är galet dyrt ny, typ 36 spänn för 1 påse!!



Du och jag + julklappsshopping = FETT LÄTT!!

2009-11-13 @ 08:29:40
Postat av: Kan Dee Drawings

Okej om tjejen på bilden är smal så måste jag vara så smal så att jag inte ens syns i sånnafall. Jag tycker definitivt inte att hon är jättesmal, och hon är defenitivt inte jättetjock. Men hon ÄR kurvig. Du vet former.

2009-11-15 @ 20:46:41
Din egen bloggadress/URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback