Klickar av det ena och det andra

Igår var det kemisternas "analysfest" med tema labbråttor. Det bjöds på ost (och trerätters) och små IKEA-råttor hängde i taket. Sandra och jag räddade råttorna. Snapsen serverades i provrör, soppan i kaffemuggar. Maten var god. Festen var spårad men sjukt rolig, det brukar bli så med naturvetarfester... Sov hos Helen i Flogsta iallafall, på morgonen skrev vi varsin halv labbrapport. Myyyycket bra, haha.

Idag red jag på Myran, vi hoppade lite och hon tyckte det var så skoj så! Det tyckte jag med, jämfört med hur kul det var att rida Flush igår.

Jag har ätit em påse Lantchips med Gräddfilssmak nästan helt själv och nu är jag av någon outgrundlig anledning sugen på pannkakstårta. På fredag har jag tenta och det borde ge mig ångest. Jag fattar inget alls nämligen.

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback