Bara döda grävlingar

Idag är en riktig Kent-dag. En sån där dag när man sitter på bussen hem från spinningen och lyssnar på Kent, och när man kommer hem så kollar man på Grey's anatomy. Jag har blivit stört beroende, apropå inget.

Imorgon ska jag se New Moon, fett taggad och har alldeles för höga förväntningar så det blir nog en besvikelse. Vi får se.

Mindre pepp på resten av morgondagen, skola 10-17, insläpp innan 17 och sen US-möte kl 18. Hur fan ska jag hinna vara på tre ställen samtidigt?! Jag är sååå smart.

Kommentarer
Postat av: majo

haha stackarn ;) men du, jag är nog värre än du... eller så är det för attjag inte KAN kolla lika ofta som du, du kan ju kolla när du vill i princip...


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback