Typ långhelg

Äntligen lite långhelg, den börjar dock närma sig sitt slut vilket är ångestframkallande. Som tur är blir det operation dagsverke på onsdag vilket typ innebär städa huset, så det är chill. Snartsnartsnart är betygen satta och då kan vi ta det lite lugnt, förutom om jag får jobb (vilket jag måste för att kunna ha ett liv i sommar).

Valborg var naaaaajs, resten av dagarna har jag bara chillat och ökat på min fetma (förutom nyss för då var jag ute och sprang en hel kvart! wohooo party! men nånstans börjar man, right?).

Förresten, en halv chipspåse (100 g) är en fjärdedel av en människas dagsbehov av energi. Äckligt! (kost & hälsauppgiften dödar mig...)

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback