borde äta middag kanske

Eftersom jag inte kommer på nåt bättre kan jag väl sammanfatta dagen.
Regn, dåligt eftersom min lugg blir katastrofal så fort det är det minsta fuktigt i liften när jag cyklar till skolan. Inte för att jag gillar regn annars, men det behövdes väl I guess...
Skolan var seeeg, ingen fysik så det blev ett långt hål som jag gjorde absolut ingenting på. På biologin räknade jag ut att i lördags så åt jag 175% av mitt dagliga fettbehov. Tack chips för det!
Och sen var det hoppträning och det var najs för det gick bra. Ledsen att inte Astrid vad där och kikade in. Dissade teorin?

Det var allt. Nu ska jag INTE kommentera någons blogg på typ en vecka för nu har jag skrivit 5 inlägg i rad utan kommentarer. Gråt. (jag VET att jag är barnslig)

Kommentarer
Postat av: astrid

smipskivan. wohoooo party

2009-05-06 @ 13:39:42
Postat av: julia

jag var där!

2009-05-08 @ 18:41:56

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback