This is me

- Hmm, jag är hungrig, äcklig lunch i skolan... Åh, mina favoritkakor! Jag tar en! *tugg tugg*
Paus för att ta av jackan och lägga undan iPoden.

- Det var gott, kanske skulle ta en till? Nej, det är inte nyttigt. Och då tar de slut så fort. Jag tar en annan kaka istället. *tugg*
Paus för att läsa lite i en rolig bok.

- Åh shit nu har jag varit värsta onyttig, jag ska ju äta nyttiga mellanmål!
Paus för att göra en god (men nyttig!) smoothie med jordgubbar, vinbär och yoghurt. *slurp*

- Jag tar några lakritsar, det gör ju inget om jag äter några. *smask smask*
Paus för att försöka ta igen förlorad nattsömn, dvs en timmes blundande på soffa.

Och nu sitter jag här. Jag kan inte hålla mig till antingen onyttigt eller nyttigt, jag kör på båda. Grattis till en bilring Roos, du har verkligen förtjänat den!

Kommentarer
Postat av: Frida

hahahah! vilken rolig berättelse :P garvade när jag läste den!

Men jag tror inte på att du har fått en bilring!

Postat av: Tootiki

Man måste få goffa ibland!

Jag älskar texten, den var rolig.

2009-03-27 @ 13:04:27
Postat av: Puck

Haha, grymt!

2009-03-27 @ 14:22:09
Postat av: aset

HAHA skoj.

och VILKEN ARM = alltså armen är borta. fattar du?

2009-03-27 @ 19:45:22
Postat av: Anonym

Men hur ver det med godisförbudet då? Ajjabajja

2009-03-28 @ 16:45:43
Postat av: Tootiki

föregående kommentar var min

2009-03-28 @ 16:46:24

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback