Skrambler stor pojke

Igår kväll hade jag räven raskar över isen på hjärnan. Varför? Ja, det undrar jag med.

Imorse var jag skum också, jag ville gå och äta frukost utan att ha fixat mig. När jag hade målat mascara så var jag på väg ner igen, och halvvägs nere kom jag på att jag hade glömt foundation.

Nu väntar jag eagerly på att kemin ska börja, för när den väl är slut bär det av till Sofias stall och en slags projektredovisningen, hela seminariegruppen ska inspektera hur bra vi är på horsemanship. Det kan bli intressant. När det är slut så blir det projektrapportskrivande hos mig, can't wait!

Och sist men inte minst, idag fyller min lille Rambler 10 år! Jag ska baka en tårta.

Kommentarer
Postat av: Tootiki

GRATTIS RAMBLER!!

(snart är det spööentuna (: )

Postat av: Tootiki

Hm, okej menade sollentuna

2009-03-25 @ 20:21:03
Postat av: Astrid

grattis! och sollentuna WOHO värsta gangstergänget ska med? och jag har redan sommarjobb på slu igen, det är ganska najz att vara hemma och jobba.

2009-03-25 @ 21:25:21
Postat av: Astrid

du tycker det? men jag trivs så fint på slu juuuu. :V kontakter=syster som jobbade där för några år sen.

2009-03-26 @ 10:09:16
Din egen bloggadress/URL: http://korf.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback