Meducin

Det här med högskola och universitet och FRAMTIDEN ger mig rysningar, kalla kårar (öh typ samma sak?) och ont i magen. Vad ska jag göra vad ska jag göra vad ska jag göra?

Sen åkte jag till stallet. En Lottarunda i snön med Linnéa & Scilla var det som behövdes för att lugna ner mig. Svårare än så var det inte. Slutsats: att åka till stallet fungerar som universalläkemedel. Nu behöver jag bara några krumilurpiller, så är mitt liv perfekt

Kära lilla krumilur
Jag vill inte bliva stur

Eller hur var det? Pippi någon?

En bra låt. Jag är generös.



Kommentarer
Postat av: Astrid

Ochrasy är najs.

Och som svar på dina fatta noll-kommentar: Jag är lite snurrig just nu på saker som händer. I'd love to tell you men det måste bli någonstans som inte är ett ridhus fullt av människor. Rida ut typ nästa tisdag? Jag vill veta vad som händer i ditt liv också. PUSS.


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback