Jag hade ju värsta rubriken men sen är det som det är med min alzheimer

Förlåt för dålig update, förlåt Astrid för kommentarsbomb.

Hela helgen har varit najs, först plugg och fest på fredag, stallet och kanske lite konsert (FRANZ FERDINAND ! !) på lördag, och sen chill i söndags.

Summan är alltså att jag är fett fetto som har sovit alldeles för mycket, ätit alldeles för mycket chips och Polly och druckit för mycket cola. Men igår var jag o så flitig (fleißig för den som vill), jag har nämligen städat mitt rum grundligt, pluggat onaturligt mycket (=inte särskilt mycket) och gått hela tre kilometer med Hjulia.

Kommentarer
Postat av: Astrid

I like it! Jag hatar nollor. Därför spränger jag dina nollor så ofta jag kan. :D



PARTY I HELGEN!?!?!!? det skulle vara underbart att dela på en flarra vin.

2009-03-23 @ 19:09:22

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback