Aj aj kapten

Aj som fan i mitt lår, jag åkte i backen igår på hoppträningen. Så jävla typiskt mig, när resten av träningen gick så jävla bra! Men pållen var trött och jag red som en mes vilket resulterade i att han hoppade rakt igenom hindret, jag åkte i backen och fick hinderstödet på låret, som nu i skiftar i blått. Grinden är inte längre en grind, utan snarare brasved.

Men iallafall, innan den incidenten gick det skitbra och vi hoppade en serie där ett hinder låg på 1,10, tangerat höjdhoppsrekord för mig alltså (jag vet att jag är feg, men höga hinder är läskiga).

Jag är pepp som fan på att vara lagkapten för division III, så nu har jag suttit och värvat folk som fan, och skrivit lappar att sätta upp i stall och skickat runt en massa mail.

Nu ska jag till hästen, live a long and happy life hippie friends!

Kommentarer
Postat av: Astrid

vridit till hasen i hagen troligen. och fått feber av vaccinationen. bingo!

Postat av: Frida

stackars dig :( Jag är också en riktig hejare på att ramla av faktiskt.. Men vad kul att det gick så bra annars :) puss

2009-03-19 @ 02:21:25
Din egen bloggadress/URL: http://frajdolajnien.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback