and the livin' is easy

Syrran längtar efter höst och jag blir lite sugen på att slå ner henne, vad fan kan vara bättre än sommar och ledigt?

Dagen var en riktig sommardag som började med sovmorgon. Sedan blev det en tur ner på stan med Hanna och Tootiki, men det var för varmt för att prova kläder så det blev jordgubbar, glass och cupidosallad vid ån. Växlade även lite € mot SEK så nu är jag rik igen (inte för att det var långt kvar till studiebidraget och utbetalning av stipendium, men vill man köpa nåt är pengar bra att ha. dessutom får jag 50% off på allt i kiosken på jobbet, så då är det bra att ha 12,50:- för Ben & Jerrys-glassen eller 11:- för Magnum Temptation!)

Efter några svettiga men mysiga timmar mötte jag upp Anna, följde med henne på lägenhetsvisning och åkte sedan hem till henne och chillade. Hälsade även på två lyckliga hästpojkar på betet!

no
Nisse, Rambler och nån okänd kompis i bakgrunden.

Imorgon och på onsdag blir det jobb, torsdag och fredag ska jag vara med Anna, och på fredag blir det även utgång (om vi nu hittar nåt ställe som är öppet...). Lördag söndag jobb, på måndag tiiiidigt bär det av till da netherlands.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Nisse som i new life-nisse!? Åh det var länge sen man såg honom. Om det nu är han, eh.

(Om min arbetsgivare är desperat kommer jag jobba helg denna vecka. Två fuckin veckor med jobb varje dag, party!)

2009-06-30 @ 21:19:20

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback