Morgonyrande

Wihoo, Gotland here we come. Har sovit 3,5 timme och är inte så farligt trött. Ibland förstår jag inte sånt där.

Gick från datorn vid midnatt, packade allt på en timme och läste sedan i en timme (varför gör jag så mot mig själv?). Sov 3,5 timme, klädde på mig. Och nu sitter jag här och äter frukost och peppar mig själv inför macka två (med philadelphia, yummy!) och för att gå ut och mata gnagarna en sista gång innan de överlämnas åt sitt öde (dvs Hanna, haha).

Jag kommer ha världens fulaste väska iallafall, det är ett som är säkert. Fjällvandringsryggsäcken är inte den vackraste uppfinningen. Att jag dessutom har mjukisbyxor på mig gör ju allt så mycket bättre.

Nu vill jag faktiskt ha en till macka och en banan. Sen ska pannkakorna sockras. För här satsas det på genuin matsäck! Pannkakor, frukt, choklad. Vad har jag glömt? Dricka? Jag glömmer väl aaaaaldrig dricka?

Kommentarer
Postat av: astrid

haha pappas dator är knäpp, jag sitter på bloggkoll och när jag trycker på dina inlägg tror datorn det är virus och vägrar öppna. "popupfönster blockerat" typ. alla andra bloggar går bra. roos du ÄR virus!!

närå du är fin. ha de bäst på gotland!

2009-06-17 @ 20:30:37

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback