Hejdå ben!

Gissar att det är högtryck på SMHIs hemsida just nu. Inte ett med fint väder, utan ett av blivande studenter som vill veta hur det blir med vädret på fredag. Men jag vet. Vädret kommer suga kuk men det kommer bli dunder ändå!

Nu ska jag snart springa Blodomloppet, 5 jävla kilometer. Fattar inte varför jag gick med på det? Har hunnit springa max 5 gånger innan, och ingen av gångerna sprang jag 5 kilometer. Kommer aldrig i livet att klara det, inte ens på vilja. Jag vill ju inte ens? Jag ville bara ha en picknickkasse, inte döda ben.

Min häst var kanonfin idag, känns super inför KM nu. Vi kanske ska bli dressyrstjärnor ändå! När min häst gör öppnor och samlar sig fint i traven blir det vääääldigt roligt att rida honom kan jag säga.

NU: byta till sportbh.

Kommentarer
Postat av: Astrid

HAHAA HUMOR HÖGTRYCK

jag fattade ungefär efter tio minuter. seg.


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback