Göttland

Jag är på Göttland och har det gött, typ. Inte överdrivet livat men lite lagom chill. Stugan står bredvid ett bostadshus så jag snyltar lite på deras internet då och då. Tur som fan att Ville följde med, utan film hade det blivit jävligt segt här. Idag har jag kollat film, läst bok, spelat mobilspel och ätit. Snart ska vi ut och se naturen, förhoppningsvis blir det bad ikväll.

Hoppas ni har det chill hemma med, för när jag kommer hem den 27e blir det party. Utgång onsdag 1/7 och därmed basta. Lördag 4e och söndag 5e jobbar (!!) jag och den 6e drar jag vidare till die Niederlände. Så bäst för er att ni hittar på roliga saker vecka 27 så blir jag glad.

Nu ska det kollas på One Tree Hill på Ville, länge leve snyltandet på internet! (Y)

I L U (den som vet vad det betyder - kaka! eller inte. tror det är fjortisspråk. men iaf, aj löv jo)

Kommentarer
Postat av: Astrid

ohnooooo inte ny serie. jag kommer avlida. dessutom ska jag se om stargate först tänkte jag. bara tio säsongen science fiction som avbrott mot gg, dh, ga osv...

Postat av: Astrid

(men säg det inte till nån förjag skäms lite)

2009-06-22 @ 14:43:39
Din egen bloggadress/URL: http://korf.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback