Idag

Den här veckan har jag tjänat typ 3400 spänn, fyfan vad det är värt att jobba. Måste sluta innan det blir mer än 18200 bara, så jag slipper skatten. Eller vafan, jag VILL ju ha så mycket pengar. Krogen blir billigt då, jag kan sluta vela och köpa tre schabrak istället för att välja, och sist men inte minst jag kan sticka till Spanien med Anna!

Jobbet är najs! 10-19 är väl inte det underbaraste, för jag sticker hemifrån vid 8 och kommer hem vid 21, men skare va så skare. Vi skurar skit i en timme först, och sen öppnar vi kiosken där vi säljer glass i stora lass, lite körvar me' brö' och sånt. 50% på allt i kiosken är värt, mitt mål är att prova alla sorters glass. Hittills är favoriterna Nogger Mint och Solero Berry Berry. Sen drar vi igen kiosken vid 19, och då blir det till att räkna pengar, skriva ut kvitton och få allt att gå ihop. Skojigt skojigt!

Så kom och hälsa på mig i kiosken vid Sandviksbadet i Björklinge!

Kommentarer
Postat av: J

Du har det bra du!!! Jag har startat min blogg igen, höhö. Läs. Puss.

2009-07-03 @ 00:46:56
Postat av: Astrid

Nogger mint är (Y)

och jag tror det var ganska början av filmen ja. kanske tjugo minuter in. :V


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback