Göra ingenting - det nya svarta?

Idag har jag återigen inte gjort NÅGONTING, förutom köpa billiga drycker innehållande OH-grupper.

Tidigt imorgon åker farmor till Spanien och vi åker till Ameland, ön där mormor har en stuga. Dit kommer även kusiner och mormor&morfar. Om det bara kunde sluta regna så blir det säkert kul.

Iallafall, där finns inget internet så jag kommer inte ha NÅGOT att göra om det regnar. Inte ni heller, eftersom jag inte kommer kunna blogga om hur tråkigt jag har. Så bäst för er att ni håller tummarna för bra väder både i Sverige och i Holland, det gör jag iallafall.

Kommentarer
Postat av: anna

Nej inte ännu..


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback