but not an android

Jag är helt slut idag igen, fattar verkligen inte varför. Gick och la mig vid tolv igår, sov sen 8 timmar. Gick upp, släppte ut hästarna och åkte till jobbet. Där spelade jag kort hela dagen, var nästan inga kunder alls idag. Ändå somnade jag nästan hela tiden, sjukt jobbigt. Sen borde det vara förbjudet att jobba i en kiosk när det är dåligt väder, för då hinner man köpa saker och äta dem. Åt tre twix och en magnum idag, fy skäms.

Imorgon blir det iallafall riktig dressyrträning, är fett pepp!

Just ja: igår kväll när jag var i stallet för att kvällsfodra satt världens fetaste padda och råglodde på mig. Inte äckligt. Sen när jag gick hem kom en skitfet svart kart gående mot mig. Jag blev typ rädd. Inte okej?

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback