Sedlar i ögonen

Ojojoj vad jag har räknat. Och räknat. Och räknat. Kändes som att vara tillbaka på sommarjobbet igen! Har fått dollartecken i ögonen och kokain på fingrarna (ja, det finns kokain på nästan alla sedlar i Sverige) av att räkna pengar. Och ändå stämmer det inte. (Det är alltså ungdomssektionens pengar från julshowen vi snackar om här, tyvärr inte mina.. jag är helt PANK).

Nu ska jag sova, imorgon blir en busy day med tolkning efter Mille och Denya, möte med stora styrelsens kassör, julklappsinslagning och uppesittarkväll på Lurbo. Good night!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mys! uppesittarkvällen,tolkningen och julklappsinslagningen alltså.

2009-12-22 @ 13:02:52

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback