Have to let go

Jag ljög igår. Det var fult.

Iallafall: Det är något med den holländska luften som gör en extremt seg. Jag sover i evigheter och när jag väl är vaken så gör jag inget annat än att gäspa.

Här kommer en lista på grejer jag har gjort sen vi kom hit (annandagen).
Söndag: Träffa kusinerna
Måndag: Hästaffären, bio med kusiner (Avatar alltså. I 3D, och den var faktiskt ganska grym), middag hos kusiner med farmor, sysslingar och en bunt andra släktingar
Tisdag: Umgås med kusinerna på pappas sida, sen middag med kusinerna på mammas sida
Idag: stan med kusiner

Och ja, jag har många kusiner. (även om de jag har skrivit om här uppe bara är 6 stycken)

Kommentarer
Postat av: Astrid

jag har 30, fuck off. eheh.

2009-12-30 @ 21:15:16

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback