True Blood

Idag har jag inte gjort mycket, det regnade på morgonen så jag orkade inte cykla till Polacksbacken för att ta reda på vad en STING-dag var. Sov några timmar till istället och det var välbehövligt. Min lön kommer ÄNTLIGEN imorgon, också välbehövligt eftersom jag är skyldig folk över 2000 spänn. Inte okej! På eftermiddagen träffade jag Anna, det var verkligen välbehövligt. Vi fikade och kollade i affärer (ska shoppa när jag har pengar!). På kvällen blev det promenad med Julia och sen kollade vi på den nya serien True Blood. Verkar verkligen jättebra, det är nog en ny favorit på G. Najs också att den är på ettan så det är ingen reklam! 55 minuter långa avsnitt gillas! Dock lite synd att den här kommer efter Twilight, eftersom Stephenie Meyer verkligen har snott sjukt mycket från den här serien (som alltså fanns INNAN Twilight). Men se den iallafall, verkar riktigt bra!

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback