Slickad katt

Idag har jag gjort rätt lite, iallafall verkligen inget som jag hade sagt åt mig själv att göra.

Jag borde ha städat, hämtat ut leg, fixat studiestöd, tagit tag i mitt liv helt enkelt. Men det var ju första dagen efter att jag slutat jobba så lite får man väl "fira"? Haha.

Fira är alltså lika med gå upp tidigt och släppa ut hästar, rida, mocka. Plocka blåbär och göra världens godaste paj med Julia, kolla på tv, kolla på Banarnes och Julias lurbolektion. Och sova.

Sova är iallafall vad jag ska göra nu. Vi får se hur mycket viktigt som blir gjort imorgon, har nämligen en del kul för mig då. Det blir dressyrträning för Maria, hästfix och lite annat tidskrävande.

(Just ja rubriken, Arne tyckte vi såg ut som renslickade kattungar när vi kom hem från Lurbo. Jag röstar snarare på dränkt katt, även om det inte låter lika sött. Fan för regn!)

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback