Jag har inget skärp

Nu äntligen ska jag skärpa mig och ta tag i mitt liv. Alltså uppdatera bloggen för första gången på typ 1,5 vecka. Jag har alltså hunnit med att vara i fjällen med mamma, vara på Coldplay-konsert och bli Uppsalastudent.

Fjällen var vacker som alltid. När man är i fjällen är man inte alltid vacker (inget varmt, rinnande vatten så man pallar inte smink = ful jag) men en bild ska jag slänga upp iallafall, modigt va? Lite bilder på annat med.

Jag är ful, fjällen är fin, renar är söta, blåbär o hjortron är goda. (haha nu blev det lite "rosor är röda..."-stuk. garv.)

Coldplay var BÄST och Chris Martin är världens snyggaste sötaste underbaraste.

Studentlivet är sjukt kul än så länge men nu ska jag sova för att jag ska orka upp imorgon (kom i säng gaaanska sent igår efter första nollningsdagen. lagom pigg idag alltså.)

Pussar!

Kommentarer
Postat av: frida

Åh vad underbart fjällen såg ut! :)

Du får berätta allt om studentlivet!!!

Postat av: Astrid

åh du är cool som plugga på rikt. nu glömde jag bort vad jag skulle svara på. jag läste din rubrik som jag har inget skåp och blev upprörd. jag är övertrött och osammanhängande. nu har jag kollat upp vad jag skulle svara på. jag har inte valt nation. men är mest pepp på v-dala eller norrlands. definitivt inte snerikes, stocken, upplands, göteborgs, gotlands, kalmar, värmlands. lämnar inte så många kvar... och smålands går syrran på så inte den heller. hur har du tänkt? jag borde nog skrivit ett mejl av det här istället. hehe. lång kommentar.

2009-08-26 @ 19:07:01

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback