090810

Jag jobbar så mycket så det händer fan inget annat. Då blir det inte mycket att skriva om.

Iallafall, tävling på lördag och jag (o)pepp, pepp på själva tävlingen, pysslandet och så, men ridningen är jag mindre pepp på. Har inte ridit på hundra år, än mindre tränat dressyr. Men kul blir det nog, och lärorikt med. Jag har iallafall fixat en dressyrsadel (tror jag) så vi inte behöver skämma ut oss mer än nödvändigt. Sen ska väl hästens sår vara helt så att han kan gå utan bandage också... Men det fixar sig, det såg fint ut igår så det blir nog inga problem.

Och rubriken skiter jag i idag, har verkligen ingen fantasi alls.

Kommentarer
Postat av: nicolina

Jag tycker man kan tävla dressyr i en vanligt sadel också ;);)


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback