MI:III

Jag är alldeles glad, har en massa roliga grejer att göra på lovet (whiiiiii). 

Förutom Sollentuna då, jävla fittarrangörer, de kunde väl ha tänkt till lite innan de planerade tävlingen, och kanske tagit bort en klass? Iallafall suger det att det inte är någon tävling för min pålle var jätteduktig igår, jag tänkte rida dressyr i ridhuset men ridbanan var nästan torr och det stod några hinder framme, vilket ledde till ett mysigt ridpass med fågelkvitter i bakgrunden. Och Julia lurade mig att hoppa ett hinder på 105 och jag gick på att det var 90? Ja, det är inte alltid jag kommer ihåg båda hjärnhalvorna. Och sen var ju kanske april igår. Inte idag dock. Que?

Jag är iallfall fett glad och på värsta bra humör så nu ska jag ut i solen, tschüss!

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback