suck, pust, stön

Förlåt för gårdagens utbrott. Skitjobbigt verkligen, man är nästan färdig och sen försvinner skiten. Nu måste jag göra det ännu bättre för att bevisa för läraren att jag inte är ett IG-barn. Nu har jag i alla fall skrivit klart kemin (som också skulle in idag). Det finns säkert hundra fel i den, och är lite sen. Men den är inne i alla fall. Nu har jag ett år på mig att bevisa för lärarna att jag inte suger. För det gör jag ju inte, eller hur? NOT.

Om man inte suger om man inte fattar kemin och råkar radera en hel tankekarta, så suger man rätt hårt. Apropå inget, jag har kommit på att jag är väldigt social på msn när jag pluggar. I vanliga fall är jag inte ett dugg social på msn. Sorgligt. Vad kan det bero på? Jag orkar inte analysera mera!

Nu drar jag till stallet. ADJÖ. 

Kommentarer
Postat av: monc-snusk

Det där MSN-fenomenet har jag också märkt av! Det är knasigt. Kanske är det roligare att prata med folk när man har en bra anledning till att avsluta konversationerna ifall det skulle bli jobbigt att prata med folk? No sé, amiga...


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback