Sexig Haj

Underbar dag.

Helt okej skoldag. Fin fysikformel (hahaha nööörd). Underbar iPod. Och två sexiga hajar på Storken!
Efter skolan tog jag min iPod under armen och väskan i öronen och cyklade ner till vår vackra innerstad för att möta två snyggingar. Fransk chokladtårta, en stor kopp te och en massa skitsnack, kan det bli mycket bättre? Massa minnen (påstår du att jag är i min längd?!), skitsnack och seriösa barnsligheter i Veras kalender är summan av tre timmar på Storken. 

Och ikväll blir det antagligen gossip girl med Julia! Avsnitt 2 säsong 2.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe, KRAM KRAM, PUSS PUSS... :P

2008-09-19 @ 10:53:28

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback