Nu RÄCKER det

Nu räcker det faktiskt med halta hästar. jag har haft nog av halta hästar för en livstid, minst. Vi har haft Rambler i ungefär en månad, och han har redan hunnit med att vara halt två gånger. Är det inte konstigt att när man inte kan rida så är man som mest ridsugen? Sist jag red var i onsdags, när jag red ut med Agnes. Och efter hoppträningen i tisdags är jag galet tävlingssugen. Jag vill åka till Ärentuna, jag vill åka till KORK, jag vill tävla hemma på Lurbo. Sist jag tävlade var i maj. Det är galet länge sedan, för länge sedan.

Ta mig tillbaka till förra hösten, tävlingshösten med Vanessa när allt bara flöt på! Jag vill ha tillbaka Vanessa, jag vill tillbaka till förra hösten nu. NU.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Halt igen? :( Tänkte ju fråga om du ville rida ut med mig på fredag...

Postat av: Anonym

:( Men på fredga kan ju du å Asse rida ut :) Det passar nog jättebra!

2008-09-02 @ 21:34:13
Postat av: Astrid

Vad bra! Träffade julia igår också och hon är på. :D (fast gärna att vi tar lottarundan, min snelhest är lite galen fortfarande...)

2008-09-03 @ 10:23:06
Din egen bloggadress/URL: http://korf.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback