Cellernas sopstation

Nu har jag klarat av cellredovisningen. Den blev bra, tack vare mig. I'm the man! Min grupp sög, fråga mig inte varför jag valde den.
Detbarablevså.
Min redovisningsgrupp var iallafall bra, tack för det Karin! Tror att mitt MVG är räddat, tack vare att vi fick skriva en utvärdering. Nu kan världen iallafall allt om prokaryota celler.

Och Tootiki skrev i sin blogg att Kaizers kommer i oktober. MÅSTE det alltid vara 18-årsgräns när de spelar? Sug morot.

Om två veckor är det tävling, jag & Julia ska hoppa 80 cm. Fett taggad!

Kommentarer
Postat av: frida

mimihinder :) hoppas det går bra! bläää att inte jag kan följa med...

2008-09-23 @ 16:01:15
Postat av: Astrid

Min första tanke var MITOKONDRIERNA men jag är rädd att jag har fel. Biologi är sooo last year. Och nästa termin.



Och vill du rida med mig nästa mån/tis? Efter studiedagarna alltså.

Postat av: Tootiki

Jag följer med lätt! Vart är det någonstans?

2008-09-24 @ 17:55:27
Din egen bloggadress/URL: http://kaizahl.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback