Merci

TACK alla för alla söta sms, förlåt för att jag är en sån dålig vän som är för snål för att svara. Ni är bäst :-*

Jag bröt mot min oskrivna regel att aldrig sätta in smileys i ett blogginlägg, men eftersom det är min blogg så bestämmer jag.

Jag gick förbi en massa hästar idag när jag var på promenad med mor & mormor och jag höll på slita av mig håret för att jag vill hem och rida nununu. I övrigt har dagen varit redigt värdelös, inte dålig men på intet sätt speciell. Jag har typ sovit, ätit, suttit vid datorn och spelat franska-spel med folket här. Jag lärde mig... inget? Haha, jag är så förberedd på parisresan i vår. Men pepp är jag! Och jag längtar som fan till min & Annas fest, då ska världen skåda min klänning.
Och fyfan vad jag kommer få ont i fötterna av mina skor.

Jag har två billiga lokalförslag, men det känns lite dåligt eftersom det ligger så avlägset från allt. Thorsgården eller DHR (i vårdsätra). Jag är inte mycket rik, så säg vad ni tycker och ge mig gärna bättre förslag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad bra, då fick du nog mitt SMS :)

2008-11-01 @ 11:11:32
Postat av: Frida

När kommer du hem på söndag då? :) Nyfiken att se din klänning! Är det Anna, din anna som du ska ha partajj med? Anna, köranna :P ved heter hon i efterenamn? :P

Postat av: Astrid

Vilket är störst? För thorgården är bra för att de är medvetna om hur det kan se ut efter en fest, medan dhr kanske är större...?

2008-11-01 @ 13:35:23
Din egen bloggadress/URL: http://korf.blogg.se/
Postat av: Julia

PARTY! Jag tycker Thorgården, för då kan man gå hem, hehehe. Vilken är störst och vilken är billigast? Jag vill också se din klänning!

2008-11-01 @ 15:20:26
Din egen bloggadress/URL: http://sinkingship.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback