Depp depp depp

Jag är deppig.
Jag ska gå och skära mig i handlederna nu, och sedan skjuta mig i huvudet med en pilbåge.

Jag ville ha en bra och mysig fredag, men jag får aldrig som jag vill.
Inget mys i stallet, för jag var arg redan innan jag kom dit (tack skolan!). Min gulliga häst var jobbig, NH går inte bra längre. Skolan sög idag. Matte kan ta sig, och världens ekonomi också. Jag måste planera morgondagen, annars kommer den dagen bara bli störd och stressad. JAG VILL INTE. Jag vill bara sova fram till höstlovet.

Kommentarer
Postat av: Frida

men NEJ!! :(

2008-10-11 @ 11:23:15
Postat av: Puck

Haha, ska du sno grannens pilbåge? Simon kan säkert hjälpa dig!

Postat av: sofia

men bajs! vi får träna mera NH..tillslut måste han ju börja lyssna, annarsr är det ju något fel!

2008-10-11 @ 14:59:41
Postat av: Julia

Haha, arnes kommentar jag döööör hahhaha. DÖ INTE ROSEN!

2008-10-11 @ 18:20:25

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback