Dagens filosofi mm

Idag när jag gick hem från bussen (usch alltså! jag gillar inte att åka buss. men regnar det så regnar det) blev jag lite filosofisk. Jag gick förbi dagiset och såg de söta små barnen. Jag upptäckte att de betedde sig som små fulla ungdomar. De skrek, de lyssnade inte på varandra, sluddrade lite och sjöng fina sånger. Att gamlingar "går i barndom" vet man ju, men även tonåringar (och andra fyllon) gör alltså det. *

Och apropå att jag är en fet tönt, jag var på bio idag och såg Mamma Mia. Igen. 
Men den är ju så härligt somrig och glad så jag förlåter mig själv, tror jag.

Jag tycker om Imogen Heap. Och jag vill ha alla säsonger av One Tree Hill.

Och eftersom det här blev ett inlägg med lite random kommentarer kan jag ju passa på att meddela att jag har överlevt veckan, för matteprovet gick bra (förutom att det var så långt att ingen i klassen hann färdigt, nu ryker dina ögonbryn Hans!) och jag fick tillbaka fysikprovet som jag fick VG på! *glad smiley* 

Jag har förbjudit mig själv att ha smileys i min blogg. Inte för att det där var finare, men måste passa på att meddela glädjen bara.
Godnatt.







* Detta inlägg är delvis censurerat. 


Kommentarer
Postat av: Astrid

Haha, sötaste iakttagelsen! Jag gillar det hära lite förvirrade inlägget. Kanske för att jag skriver liknande själv. Fler såna!

(har du även förbjudit smileys i kommentarerna!?) :( :O :H

Postat av: Tora

Jag vill läsa det ocensurerade

2008-10-18 @ 08:13:52
Din egen bloggadress/URL: http://kaizahl.blogg.se/
Postat av: Puck

Jag vill också läsa de ocensurerade!

2008-10-18 @ 11:10:28
Din egen bloggadress/URL: http://enbloggomvadjagvill.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback