What is wrong?

Vad är det för fel på mig? Varför skriver jag alltid i skolan? Varför sparar jag alltid bloggandet till sist fast jag vet att jag inte hinner kolla bilddagboken, facebook, bloggkoll OCH blogga när jag är hemma? Här i skolan är jag iallafall inte kreativ. Jag vill vara kreativ igen. Jag blir alltid kreativ när jag har mycket tid på mig hemma. Eller rättare sagt, lite tid. Som när jag pluggar eller skriver labbrapporter. Då blir jag kreativ. Great!

Great Julia att bloggen lever igen. Keep it on, tack! Jag hatar ju när folks bloggar dör. Men min egen brukar ju dö med jämna mellanrum. Grattis!

By the way, Tora, Amanda, Sofie. Det där ovan var en liten pik till er.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Ingen risk för pik till mig! :D

Postat av: emma

fin blogg!

2008-11-27 @ 12:00:49
Din egen bloggadress/URL: http://enannanemma.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback