Roos svarar

Haha, jag är så jävla töntig så jag gör som alla töntiga modebloggare; "Roos svarar".

När kommer du hem på söndag då? :) Nyfiken att se din klänning! Är det Anna, din anna som du ska ha partajj med? Anna, köranna :P ved heter hon i efterenamn? :P Frida (18), Uppsala
Jag kommer hem söndag eftermiddag, runt 16-17. Ja det är min Anna som jag ska ha festen med, jag vill inte lägga ut efternamn på den här bloggen då det finns många äckliga gubbar som läser den och jag vill inte att min kära vän ska bli förföljd av någon läskig typ. Men det är hon som gick i din kör.

Vilket är störst? För thorgården är bra för att de är medvetna om hur det kan se ut efter en fest, medan dhr kanske är större...? Astrid (17), Uppsala
Jag tror att storleken är ungefär samma, och DHR står för De Handikappades Riksförbund så jag vet inte riktigt hur vana de är. Men man städar väl själv? Fördelen är dock att DHR är mycket billigare.

PARTY! Jag tycker Thorgården, för då kan man gå hem, hehehe. Vilken är störst och vilken är billigast? Jag vill också se din klänning! Julia (14), Uppsala
Storleken är som sagt ungefär samma men DHR är ungefär halva priset av Thorgården. Nackdelen är att det ligger mycket längre bort...


Min klänning får ni se på festen! God natt, söta blogg och underbara läsare, nu ska jag packa väskan för imorn flyger jag HEM!

Fan vad kul att driva med töntiga modebloggare (erkänner dock att de är ganska underhållande).

Kommentarer
Postat av: Puck

hahaha jag skrattar ihjäl mig! Gud vad wannabe " Amanda svarar". Fast det var meningen så var det ändå hilarious, för du hade typ tre frågor: om party och klänningen. Mohahaha! Du är rolig du.

2008-11-01 @ 22:22:31
Postat av: Frida

HAHAHA, fy fan vad bra du är, Roos xD Nu vet jag iaf!

Postat av: Astrid

HAHA! Jag tycker du ska ha på DHR! Såå långt bort ligger det väl inte? (och svara inte på den här frågan tönt) ;P

2008-11-02 @ 14:30:42
Din egen bloggadress/URL: http://korf.blogg.se/
Postat av: Julia

HAHA, JÄVLA TÖNT! Så skriver du ut ålder och stad också, hahahaha, jag döööööör! Jag röstar på Thorgården! PUUUUSS

2008-11-02 @ 23:19:06

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback