Now I wanna sniff some glue

Nu är jag bara så jävla trött på allt så det skulle inte sitta helt fel att vara någon annan, någon annanstans. 
Jag är less på mina vinterskor, och så klart när jag skulle ta ett par andra i morse så var dragkedjan sönder och jag hade bråttom till bussen, så det fick bli vinterskorna i alla fall = misslyckad outfit.
Jag är less på att det töar. Blöta fötter när man går till bussen vill väl alla ha, right?
Jag är less på värdelösa dagar. Helt onödiga lektioner idag. Varför får vi inte bara vara hemma och plugga istället?
Jag är less på några idioter utan namn. Ingen är utpekad.
Jag är less på att hela tiden känna mig ful. Det är vinterns fel. Man har samma kläder och blir tråkig.
Jag är less på att krogen är dyrt. 

Mitt liv suger. Idag är en deppdag och nu ska jag räkna några integraler för jag är en nörd som fått stipendium till Berzeliusdagarna 2009.

Kommentarer
Postat av: Astrid

1. Grattis nörd!

2. Du är snygg.

3. Var glad att FÅR gå på krogen.



Känns det bättre nu? Alltså outfit-missen kan jag tyvärr inte förlåta men resten är bara bullshit. BE HAPPY :D

Postat av: Julia

Jag håller med Astrid!!!



2008-11-27 @ 16:22:55
Postat av: Frida

jag håller faktiskt också med Astrid :)

2008-11-27 @ 19:33:08
Din egen bloggadress/URL: http://frajdolajnien.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback