Dampdeppgnäll

När jag satt på cykeln på väg hem var jag glad, oh ja. Det regnade. Det var mörkt. Provet var bajs.
Och där överdrev jag bara på en punkt. Provet gick faktiskt bra, utom på tre frågor där jag inte skrev något alls för att det var svårt och det stod inte i boken. Bara på tavlan. Inte i mitt huvud. Global ekonomi, mitt livs kall! ShB kan ta sig. 

Nu är jag hemma. Blöt, kall och snart ska jag till min rena, ohalta, helt friska häst och rida på den gröna, solbelysta ängen utanför stallet, helt utan sadel och träns. Dröm eller verklighet? Jag vet själv inte.

Ikväll blir det iallafall krogen med Agnes, Dorro och Anna. Krogdebut i Sverige, det ska bli najs! 

Kommentarer
Postat av: Astrid

MWAAH stor flicka! Jag måste erkänna att jag är avundsjuk. Jag festar med fysikboken ikväll och alla kvällar fram till på tisdag... :/

Postat av: Astrid

ig-dag! men jag måste plugga fysikfysikfysik så jag har inte bestämt mig om jag ska rida på måndag eller inte... beror på hur långt jag kommit med fysiken. jag hör av mig? (när slutar du?)

2008-11-14 @ 20:34:01

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback