And there was snow

Nu har jag inte skrivit på 3 dagar och 18 timmar och jag skäms. Jag kan ju alltid låtsas att jag har varit ute och åkt pulka? men det har jag inte.

Jag är iallafall såhär glad för snön! Utom imorse. Bussen var typ en halvtimme sen. Och utom igår. Hästarna får 10 m styltor så det blir omöjligt att rida.

Nu sitter jag iallafall i skolan och försöker plugga svenska men det går inte så bra, jag dör av nervositet för jag har ett engelskatal om 17 minuter. Pepp pepp. NOT.

Jag vill bara hem och tända en brasa och läsa en bra bok. Kan jag få det tack? Nähä, då tar jag väl en enkel resa till engelskasalen.

Kommentarer
Postat av: Jullebulle

Fast idag gick det faktiskt bra att rida! Inga styltor alls typ!!

2008-11-24 @ 20:35:31
Postat av: tildisch

jo, men sörru, kolla vem som har hittat hit! snösulor är lösningen på problemet, tjingeling!

2008-11-25 @ 19:22:35

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback