Jag vill, jag kan, jag ska

Jag vill & jag kan & jag ska ha sommarlov. Fast än så länge är det några dagar kvar och det suger. Fast egentligen ska det inte räknas i dagar, då ser det ut som att det är lite kvar. För det är det inte. Det är två labbrapporter, en saga, en muntlig presentation, två prov och ett slutprov kvar. Det ser lite värre ut än 17 dagar. Och det är inte ens 17 dagar egentligen, för räknar man bort helgdagar och det två sista, onödiga dagarna (som man ändå skolkar på!) så är det bara nio dagar kvar. Nio dagar är inte ens två hela skolveckor, och ändå lyckas alla lärare lägga in all skit på slutet. Duktigt.

Bara för att ha något att göra (istället för att till exempel skriva labbrapport..) kommer en liten söt lista på allt jag ska (eller vill) göra i sommar:
- Arvika med flickorna!!!
- Jämtland (fjällvandra med familjen)
- Bada med min Vanessa
- Bada med alla andra
- Testa alla glassorter i hela Uppsala (haha)
- Rida barbacka i skymningen
- Grillfest hos Emma
- Holland med Anna
- Leka med mina systrar
- Leka med kusinerna
- Tälta med Hanna & Tora
- Äta jordgubbar
- Festa!
- Tävla en massa (hoppas jag)
- och självklart sova, äta glass och vara allmänt seg

Ni kanske förstår att jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag lider med dig, eller skulle göra det om det inte vore för att rivaliteten närmar sig...

2008-05-26 @ 19:23:30

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback