Ständigt detta l o v e.

Jag blir t o k i g. 

Ständigt förföljer den mig. Kärleken. Eller längtan efter kärleken. All you need is love. Men utan kärlek behöver man mat, ett hus att bo i och lite annat världsligt. Jobbigt alltså, det skulle vara billigare om man var kär. På holländska säger man "geen hand vol jongens, maar een land vol jongens" (vilket betyder att det finns hur många killar som helst). Men varför ska det då vara så inihelvete fittsvårt? 

Och kärleken förföljer en, vare sig man vill eller inte. Den finns överallt. Kan alla sluta vara lyckligt kära? Eller kära överhuvudtaget. Eller nej. Eller jag vet inte...

Kommentarer
Postat av: Sara

Tro mig, det är inte alltid så lätt att älska någon. Läs mitt senaste inlägg så vet du något du slipper.. :P

Postat av: Anonym

men Roos då! :) Din drömkille kommer snart :)

2008-03-17 @ 18:53:21
Postat av: Puck

Jag håller med den anonyma här ovan. Han är på väg.. Men han har lång väg att färdas, vi får se om han hinner med planet eller om han måste gå alla kilometer till ditt hus. Du får hoppas på planet ^^,

2008-03-18 @ 14:47:37
Din egen bloggadress/URL: http://enbloggomvadjagvill.blogg.se
Postat av: Puck

Under tiden kan du parta med dina polar och med mig (a) Kram!

2008-03-18 @ 14:48:15
Din egen bloggadress/URL: http://enbloggomvadjagvill.blogg.se
Postat av: Astrid

face it. alla bra killar är upptagna eller gay. :(

2008-03-19 @ 11:11:42
Din egen bloggadress/URL: http://korf.blogg.se

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback