Sluta då för i helvete

Jag måste fråga det igen; kan inte alla bara sluta? Fyfan vilka idioter det finns i skolan. Och fyfan vad jag hatar att jag var tvungen att äta själv idag (tur att Frida & Niklas kom och räddade mig). Som att det inte var nog att man behöver gå till skolan överhuvudtaget, nej, det ska vara riktigt jävla skitjobbigt att vara där också. Kul. Kul att folk typ slåss med en för att ber dem att vara lite artiga. Kul att folk härmar en och är störiga när man går om dem på väg till matsalen. Kul att hela skolan är så jävla kul.


Sen var det ju några bra saker också;
Det var ingen fara med svullnaden på prinsessans ben sa veterinären, vi skulle rida med lindat ben istället för benskydd, och så skulle vi få en inflammationshämmande salva. Sen var det bara att rida som vanligt. Skönt.

Och idag kommer mormor & morfar!

Kommentarer
Postat av: Astrid

vad skönt att det gick bra med vanessa. :)
och hallå skrapan är sämsta skolan, kom till rosendal och få lite tröst. vi är alltid snälla.


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback