Skit & piss & fan

Fan. Och skit. Och piss. Och lite till.

Idag var det klubbhoppning på Lurbo. Det gick skit, piss & åt helvete. Jag vägrade ut mig på tredje hindret och Frida ramlade av på tredje hindret, och Vanessa bara vägrade och vägrade och vägrade. Så efter ridningen bad jag Lina kolla henne så att hon inte hade ont någonstans. Vanessa har ju haft en svullnad på benet ett tag, den vill inte gå ner men hon är ju inte halt heller, så vi har hållit det kallt och ridit som vanligt. Men idag reagerade hon när Lina klämde på benet. Fan. Så på tisdag kommer veterinären och så blir det kanske Ultuna med hästen. Piss, skit och fan. Jag är rädd.

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej, vad tråkigt! Hoppas att det inte är något allvarligt...

2008-03-10 @ 14:05:15
Postat av: Sofia

nej men lilla snutten :(:( hoppas det går bra

2008-03-10 @ 20:19:27
Postat av: Isak (från klassen)

aj då hoppas pappa slipper komma på besök

2008-03-11 @ 22:51:27

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback