Bitter? No, I just love to complain

Jag kan inte annat än hålla med Jenny Wilson. Det finns inget bättre än att klaga lite ibland. Idag måste jag klaga på att bloggen dampade igår så att jag inte kunde klaga på hur ful bilddagboken hade blivit. Så då kan jag ju passa på att klaga på det också. Fyfan för nya fula bilddagboken. Och mest av allt vill jag klaga på hur irriterad jag är på att hovslagar-Kjell inte kunde komma idag så att min häst inte blev skodd idag så att jag inte kunde vara med på hoppträningen. SÄMST.

Och när jag ändå är igång måste jag klaga på min klass. Vissa är jobbiga, vissa elaka och (nästan) alla förstörde biologin idag, så jag & Emma fattade ingenting och kunde inte koncentrera oss. Nu ska jag gå och plugga fysik. H U R R A

Kommentarer
Postat av: Puck

Jag vet inte. Vill ju, men jag vill inte lägga ut 700 spänn på ett par skor, särskilt inte eftersom jag inte kommer kunna köpa något annat då. Och dessutom har jag inte den där parkasen att matcha med :( Snyft. I WANT MONEY.

Postat av: Emma

Först måste jag bara säga att jag ÄLSKAR den där låten! Sedan kan jag komma till den pinsamma delen, jag har börjat att gilla den nya bilddagboken mer och mer. Jag kände bara att jag behövde lätta trycken på den punkten :P Det där med biologilektionen sög värre än purjo!!!

2008-03-19 @ 19:43:40
Din egen bloggadress/URL: http://litenstoremma.blogg.se

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback