Nu ska här bli skärpning

Min statistik har blivit roligare att läsa helt plötsligt! Det är ett under! Förut var det i snitt en person om dagen som kollade min blogg, men den senaste veckan har det blivit ungefär 3-4 om dagen, så då gäller det väl att inte skrämma iväg dem, och alltså skärpa mig och skriva oftare om mitt oerhört intressanta liv.

Idag var varken Marikus eller Ämman i skolan, så det var bara jag och Manda. Dagen var en helt vanlig måndag, alltså kemi, svenska och matte. Och eftersom jag är så seg på att skriva hann jag inte skriva klart det här inlägget igår, fr jag var tvungen att springa till bussen. Bussen till stan, till bion. Jag och Arne såg "Försoning". Helt underbar film!

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback