Abstinens

Jag är beroende, nu är det bekräftat. Jag hade inte kollat OC (kollade iochförsig idag, så då blev det bättre) på två dagar, och jag blev alldeles skakig, kallsvettig, fick hjärtklappning och darrhänder bara jag tänkte på Ryan. Okej, kul skämt, jag vet. Det är inte abstinens. Jag är kär. Inte i Ryan, fast jag skulle gärna byta med Marissa och vara kär i Ryan och dessutom bo i Kalifornien, utan jag är kär i OC. Jag vet inte vad det är, men jag vet i alla fall att alla timmar man sitter framför TVn och glor inte är bortkastade, vad mamma än påstår. OC är bra, jag vet inte varför, men är det beroendeframkallande så är det tillräckligt bra för att kallas typ bäst. I'm in love with the O.C.
And I like it. Like it. Love it.

Och jag får inte glömma att jag har lyckats snärja mina systrar också. Inte för att Majo var speciellt svårövertalad, vad det än är på TVn så sätter hon sig och glor varesig hon gillar det eller ej, men Arne var mer svårfångad. Arne går på Waldorf så hon är full av fördomar. Jag vet inte vad det var jag gjorde som fick henne att sitta tillräckligt länge framför TVn för att låta Ryan, och icke att förglömma; Seth Cohen, trollbinda henne, men funkade gjorde det. Hon påstår visserligen fortfarande att hon inte tycker att det är bra, men att hon är beroende kan hon gå med på. Och enligt mina tidigare slutsatser är något som är beroendeframkallande bra. Och för att avsluta med en mening till Arnes ära; jag vet jag är bäst!

Kommentarer
Postat av: Emma

Så Roos, du menar alltså att knark inte är bajs?! (alltså, inte bra...)


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback