Praktiktråk

Just nu sitter jag och halvtråkar. För riktigt tråkigt är det väl inte, men jag är på praktiken (pappas jobb) just nu. Kollar bilddagboken, skriver blogg, lyssnar på Kent. Det är soft men inte superunderhållande. Men jag kände att jag behövde skriva ytterligare en meningslös blogg därför att min syster (enbloggomvadjagvill.blogg.se) var lite hyper igår och skrev typ fyra bloggar på två timmar.. Och jag har inte skrivit sen i måndags. Fy mig.

Snart ska jag gå till godisrummet med pappa, inventera labbets kemikalieförråd och kanske skölja några cyanobakterier? Hurra.

Kommentarer
Postat av: Ämma

Godisrummet = Sjuttioelva datorer och en godispåse!


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback