Fan

Fan. Jag som trodde att idag skulle bli en helt okej dag. Jag var nästan lite taggad på att gå till skolan och träffa flickorna och få tillbaka kemiprov som hade gått bra (trodde jag alltså..). Men det blev piss. Emma massa mensvärk, Amanda svullen arm och Marika försvunnen (var är hon?). Fan. Men kemin slutade tidigare så nu sitter jag här. Bajs. Och kemiprovet gick inte ens speciellt bra. Fast jag var tydligen bäst i klassen (jag vill inte skryta, men är det inte sorgligt att jag (som fick VG) var bäst i klassen?). Får iallafall MVG i betyg. Phew.

Nu vill jag bara hem och kolla på O.C, men eftersom jag har sett alla avsnitt får det bli de desperata husfruarna istället. Det får duga.

Kommentarer
Postat av: Anna

Duga?? De är ju fett bra ju! :)

2008-02-25 @ 14:27:39
Postat av: Roos

Jag vet, de äger! Var på gnällhumör så jag kände för att överdriva allt vettu ^^

2008-02-25 @ 16:24:45
Postat av: manda

åååååh va duktig du är!


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback