Den här dagen

Den här dagen. Det är min rubrik det. Jag har så mycket fantasi, jag vet. Men i alla fall, den här dagen. Den här dagen var/är najs. Det är liksom lov. Jag älskar lov. För det första; sova. Länge. För det andra; inga läxor. Och resten som jag inte orkar skriva upp är också najs. Det enda som inte är najs är att jag borde plugga matte till provet om en vecka. Men idag var najs. Fan vad jag tjatar om najs. Okej, det är ett bar ord. Typ. Fast drygt.

     Idag var jag i stallet hos min prinsessa (ridningen gick i och för sig inte så bra men det var fint väder..). Sen blev det bio med syster och far & mor. Vi såg Juno, den har jag redan sett men den är liksom så rolig att det gör inget. Jag garvade typ halva filmen ändå.

Och jag vet att jag är sämst, men jag hann inte skriva klart det här inlägget igår så det blir publicerat i dag.

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback