50 inlägg!

Mitt förra inlägg var det 50onde! Grattis till mig, det är stort! Jag har skrivit 50 blogginlägg på fyra månader! (den första månaden, december 2006, räknas inte riktigt)

Och nu ska jag alltså försöka skriva något kul i min blogg. Men ni känner ju mig, mitt liv är inte kul så vad finns det då att skriva om? Det tråkiga? Tror inte det, va...

Kan ju i alla fall tala om att Amanda (min systers kanin) dog i onsdags natt, hon blev 9 år. Vila i frid.

Och i onsdags var det en speciell dag för en söt person, nämligen Hanna som fyllde 17 år! Grattis!

Det var allt jag hade på hjärtat just nu. Dåligt uttryck egentligen, jag har aldrig något på hjärtat. Det sitter isåfall i huvudet, eller kanske magen... Nej du, i mitt hjärta finns bara kött & blod. Och jag vill gå på Kaizers konsert i mars, kan jag inte bara få vara 18 då?

Kommentarer
Postat av: Astrid

du är duktig!
kolla in min blogg. pma på bdb för lösen. :)


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback