Sugig lista

En ful sammanfattning av året.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, mycket.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Ja.. :'(
5. Vilka länder besökte du? Holland
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Ja
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 2 juli :'(
8. Vad var din största framgång 2008? Håbotävlingen i april med Vanessa, KORK-tävlingen med Skrambler i oktober, MVG i Fysik A (!!!) mm
9. Största misstaget? Bröt sönder Arnes smörkniv (råkade!!!!!!) och säkert något mer.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Festivalsjukan efter Arvika, annars näseksem (yeah right).
11. Bästa köpet? Mina solglasögon
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och födoämnen (dvs godis, glass, mat & sprit).
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Skrambler, Vanessa, Julia. Ingen annan. PUNKT.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? I'm Yours (tyvärr) och Viva La Vida
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare tror jag faktiskt. Men har många höjdpunkter också!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Ridit, men har man haft en sjuk häst så går det inte.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? deppat. haha!
18. Hur tillbringade du julen? Hemma
19. Blev du kär i år? nope
20. Hur många one night stands? 73^8976
21. Favoritprogram på TV? Anna Pihl. Kollar inte på tv mycket, bara DVD-boxar och nedladdat.
23. Bästa boken du läste i år? TWILIGHT!!!!!
24. Största musikaliska upptäckten? COLDPLAY!!!!!!!
25. Något du önskade dig och fick? I guess
26. Något du önskade dig men inte fick? Tror det.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Busade med mina kusiner, haha.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att ha en egen Edward Cullen, att ha haft kvar vanessa mm.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Försök till poppare.
31. Vad fick dig att må bra? Choklad.
32. Vilken kändis var du mest sugen på? ROBERT PATTINSON. 
33. Vem saknade du? Vanessa
34. De bästa nya människorna du träffade? Svår fråga. Räknas min enda vän Julia?

Hanna & Tora, jag älskar er med, och den här listan är fullkomligt oseriös. Hoppas ni älskar mig trots den, haha.

Kommentarer
Postat av: Tootiki

Hallå, nu känner jag mig dissad här! Jag kanske är en dålig vän...

2009-01-01 @ 17:48:22
Postat av: Tootiki

Hallå, känner mig bortglömd här! Jag kanske är en så dålig vän...men jag älskar DIG mest iallafall!

2009-01-01 @ 17:49:54
Postat av: Hanna

Jag håller med om vad Toka säger

2009-01-05 @ 12:11:23

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback