Qk

Jag är skitarg på allt men här finns ingen att dampa på förutom skolans dator som gör sitt bästa för att motarbeta mig. Bilddagboken är så jävla segt nu för tiden, jag orkar inte med skiten. Jag laddar ändå aldrig upp bilder. Men nu tänkte jag faktiskt göra det men då går dte inte för att skolans datorer fuckar sig.

Hela morgonen sög, jag måste bara få säga det igen. Jag borde vara glad. matteprovet är över, mormor är här och snart är dte lov. Men syrran var så jävla irriterande och min mamma blir så jävla löjlig ibland när mormor är med så jag kunde inte hjälpa att jag fick damp. (nu har det tagit bilddagboken mer än 3 minuter att ladda en sida). Så cyklade jag till skolan och frös som ett as för att upptäcka att vi inte hade någon matte (när Hans gör nåt dumt blir jag SÅ sugen på att plocka hans ögonbryn mitt i natten. han är dessutom skyldig mig en glass). Så nu sitter jag här och försöker vara duktig, men är inte så pepp på att skriva labbrapport eller kolla saker till projektarbetet. Har iallafall hittat en sida där man kan trycka egan böcker så när vi har gjort boken får alla köpa den. Vare sig ni gillar Horsemanship eller inte.

Kommentarer
Postat av: m

tjolahopp :D


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback