Damp del I

Nu är jag på riktigt dålig humör. Jag vill bara hem och bädda ner mig i soffan och kolla på Desperate Housewives men min kalender och min häst tillåter tyvärr inte det. Att jag ens är kvar i skolan beror på det deprimerande projektarbetet, har ett projektmöte kl 13 så jag kan inte gärna sticka hem för vi har projektmöte typ en gång i månaden.

Kul att projektarbetet suger balle och att jag inte kommer någonstans.

Kul att allt känns värdelöst just nu för att ridningen går skit, jag fick VG- på labbrapporten och jag har nationella om en vecka och jag har inte ens börjat plugga.

Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte!

På fredag är det sinterklaas (holländsk fest, man gör en överraskning + present till en familjemedlem) och jag har inte ens börjat på det. Jag vill hem och plugga så att jag kan slippa må dåligt över all skit men tack Anna Levin för att du la projektmötet nu. Jag khejshnu fick datorn någon slags damp det går för fan inte att skriva).

Kommentarer
Postat av: Frida

Ibland vill inte livet ge med sig :/



Går inte ridningen bra? vad var det som gick bra i måndags då? :) Puusss

Postat av: Frida

Ibland vill inte livet ge med sig :/



Går inte ridningen bra?

Vad var det som gick bra i måndags då? :)

2008-12-03 @ 17:29:46
Din egen bloggadress/URL: http://frajdolajnien.blogg.se/
Postat av: Frida

Men vafan :@ Nu okm det ju 2 likadana kommentarer :S

Nyss sade datorn att den inte kom fram eller nåt. Såg den inte. Min dator har också damp.

2008-12-03 @ 17:32:54
Din egen bloggadress/URL: http://frajdolajnien.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag vill inte heller göra att jag måste göra

2008-12-04 @ 18:21:37

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback